10:30
9

  • ANAK AYAM BELANDA.
    Juga dikenali sebagai ayam Turkey atau Piru. Jenis Narragansett, Bronze, Royal Palm, White Holland & Black Spanish. Usia sebulan lebih. Pengeraman secara semulajadi. Sihat dan telah disuntik vaksin. Harga dari RM35 seekor. Gambar dan maklumat induk ada dilaman web ini.



  • Bronze turkey chicks, 1 month++.

    Berminat, sila hubungi saya ditalian 0122884211 Wady.
    *Penghantaran keseluruh bandar-bandar utama diSemenanjung hanya akan dibuat bagi ayam yang berusia dibawah 6 bulan sahaja. Hubungi saya untuk maklumat stok terkini.
    Lokasi: Wakaf Tapai, Marang, Terengganu, Malaysia.

    9 comments:

    1. salam.. tumpang tanya.. kalau ayam belanda di letakkan sekali dengan ayam api boleh ke? sebab saya buat.. tapi ada salah seekornya seperti kemurungan

      ReplyDelete
      Replies
      1. Wslm. Boleh sbb kebiasaannya ayam api hanya boleh ngam dgn ayam belanda, cuma kdg2 tu dia gaduh la jgk sbb semua ayam api & ayam belanda milik saya memang diletakkan sekali. Murung selalunya disebabkan penyakit termasuk jg penyakit dalamam yg kita xnampak. Elok asingkan yg mengalami kemurungan tu dan bg dia ubat/vitamin/vaksin.

        Delete
      2. Nk Pisau lh tu

        Delete
    2. Sekilo berape ayam belanda

      ReplyDelete
    3. Saya dari Sarawak. Berminat dengan ayam belanda. Area sarawak ada penghantarankah?

      ReplyDelete
    4. Ayam utk hiasan biasa org xjual secara timbang berat. Timbang berat ni biasanya peladang yg gunakan sbb diorang pelihara khusus utk mendapatkan dagingnya. Harga pulak bergantung kat budibicara diorang sbb dagingnya bukan termasuk dlm kategori barangan kawalan. Harga dari belasan ringgit hingga puluhan ringgit sekilo.

      ReplyDelete
    5. Saya rasa mcm beeminat pulak nak pelihara ayam api2 & ayam belanda ni. Masih ada lgi ke ayam2 ni utk dijual? Kos penghantarannya mcmana?

      ReplyDelete
    6. Macam mna nk beli anak ayam ni bro.. Tringn jgakk nk bele...

      ReplyDelete
    7. Saya nk beli sepasang ayam Turki bronze Dan sepasang royal palm

      ReplyDelete