22:12
0


  • AYAM HUTAN BAKAWADI JANTAN#1
    Spesis daripada ayam hutan Maroon. Usia 3 bulan lebih. Bulu badan dan kaki berwarna maroon (merah gelap) berkilat. Saiz kecil dengan berat dewasa boleh mencapai 900gram. Jangkaan cuping telinga bersaiz besar dan berwarna putih kekuningan. Tiada sebarang warna kuning atau merah kekuningan pada bulu badannya. Ayam telah disuntik vaksin, sihat, jinak, suka berinteraksi dan menyenangkan hati. Ianya mudah dijaga, tahan penyakit dan tidak cerewet berbanding ayam hutan asli, onagadori atau phoenix. Khusus untuk dibuat baka, pameran atau denak. Harga RM1000 TIDAK dirunding.




  • AYAM HUTAN BAKAWADI JANTAN#2
    Usia sekitar 2 bulan. Ciri-ciri sama seperti abangnya diatas. Harga RM700.




  • AYAM HUTAN BAKAWADI BETINA#1
    Usia sekitar 2 bulan. Bulu badan berwarna hijau gelap persis ayam hutan asli. Manakala kakinya berwarna hitam kekelabuan. Mempunyai sepasang mata hitam yang sangat menarik. Harga RM600.




  • AYAM HUTAN MAROON BAKAWADI
    Usia sekitar 2 bulan. Yang jantan mempunyai warna asas maroon dengan bahagian belakangnya berwarna merah. Manakala kakinya berwarna kelabu gelap kemerahan. Yang betina berwarna hijau gelap dan kakinya berwarna kelabu gelap kehitaman. Harga promosi RM450 sepasang.




  • AYAM HUTAN MAROON
    Usia sekitar 2 bulan. Yang jantan memiliki warna bulu badan yang lebih mirip dengan ayam hutan asli. Manakala yang betina berwarna hijau cerah. Kedua-keduanya mempunyai kaki berwarna kelabu gelap. Harga RM280 sepasang.




  • AYAM HUTAN MERAH
    Baka daripada ayam Hutan Maroon. Usia 4 bulan lebih. Bulu leher & bulu belakang berwarna merah biasa. Warna kaki kelabu gelap kehitaman. Struktur badan sama dengan ayam Hutan Maroon. Saiz ayam hutan asli. Sihat dan telah divaksin. Harga RM350 sepasang.


    Semua ayam dibiakkan secara semulajadi dan bukannya menggunakan inkubator. Khidmat penghantaran boleh diuruskan. Berminat, sila hubungi saya ditalian 0122884211 (Call/Whatsapp) Wady.

    Lokasi: Wakaf Tapai, Marang, Terengganu, Malaysia.

    *SEMUA AYAM YANG TERTERA DIATAS TELAH PUN DIJUAL. Harap maklum.
    - Updated on 1/7/2015.

  • 0 comments:

    Post a Comment